Hilska ottaa vastuun liiton taloudesta ja hallinnosta nykyisen pääsihteerin Juho Kärkkäisen siirtyessä kuun lopussa uusiin tehtäviin.

Varusmiesliiton hallitus on valinnut kokouksessaan liiton uudeksi pääsihteeriksi Eleonoora Hilskan (29). Valtiotieteiden kandidaatti Hilska on työskennellyt maanpuolustuksen parissa laaja-alaisesti toimittuaan aikaisemmin muun muassa Puolustusvoimissa, Puolustusministeriössä, Maanpuolustuskorkeakoulussa sekä Suomen Yhdysvaltain puolustusasiamiestoimistossa Washingtonissa. Sotilasarvoltaan korpraali suoritti asepalveluksensa Tikkakosken Ilmasotakoulussa.

”Varusmiehet ovat olennaisessa osassa järjestelmäämme, ja onkin äärimmäisen hienoa päästä hyppäämään osaksi näin tärkeää sektoria ja mahtavaa porukkaa!” toteaa tuore pääsihteeri valinnastaan.

Työnsä Hilska aloittaa Varusmiesliiton toimistolla 20.7. Liiton hallitus onnittelee tuoretta pääsihteeriä, sekä toivottaa väistyvälle onnea ja menestystä uusiin haasteisiin!

Lisätietoja:

Topi Korpinen, puheenjohtaja@varusmiesliitto.fi