Varusmiesliitto ry:n sääntömääräinen liittokokous pidetään Helsingissä Vanhalla suojeluskuntatalolla (auditorio, käynti Töölöntorinkatu 2:n puolelta) sunnuntaina 22.11.2020 kello 12.00 alkaen. Toivotamme teidät tervetulleiksi kokoukseen!

Kokoukseen osallistuvien toivotaan ilmoittautuvan mukaan viimeistään 18.11. kello 14 mennessä. Kokousedustajien toteaminen alkaa puoli tuntia ennen kokouksen alkua, joten olethan ajoissa paikalla. Kokous järjestetään fyysisesti paikanpäällä, mutta mikäli osallistujamäärä ylittää auditorion turvallisen henkilömäärän, järjestetään kokous osittain etäyhteyksin. Lisätieto lähetetään ilmoittautuneille sähköpostitse.

Kokouksessa käsitellään sääntömääräiset asiat, kuten tulevan toimintavuoden toimintasuunnitelma ja talousarvio sekä seuraavan viisivuotiskauden strategia, ja valitaan tulevan toimintavuoden luottamushenkilöt. Kokouksessa käsiteltävät dokumentit löydät upotuksina tämän uutisen lopusta.

Kokouksessa äänivaltaisia edustajia ovat Varusmiesliiton jäsenet. Jäseneksi pääset liittymään täällä. Varusmiespalvelusta suorittaville, sen vuoden sisään alottaville tai lopettaneille jäsenyys on maksuton, muille se maksaa 10 euroa vuodessa. Jäsenmaksun tulee olla maksettuna ennen kokousta. Ohjeet maksamiseen saat liittymisen yhteydessä.

Seuraamme jatkuvasti koronatilanteen kehittymistä. Tiedotamme mahdollisista muutoksista kokouksen suhteen aina erikseen.

Tutustu kokousasiakirjoihin tästä:

Varusmiesliiton liittokokouksen 2020 esityslista (pdf)

Menettelytapajärjestys (esityslistan liite 1, pdf)

Toimintasuunnitelma 2021 (pdf)

Talousarvioesitys 2021 (pdf)

Tavoiteohjelma 2021 (pdf)

Strategia 2021-2025 (pdf)

Varusmiesliiton toimintavuoden 2019 toimintakertomus (pdf)