Varusmiesliitto hakee Varusmies-lehteen uutta toimitussihteeriä, joka vastaa lehden sisällöstä yhdessä päätoimittajan kanssa. Toimitussihteeri vastaa myös lehden verkkosivuista ja Varusmiesliiton muista verkkosivustoista.

Odotamme sinulta kiinnostusta journalistiseen työhön, kiinnostusta asevelvollisuutta kohtaan varusmiespalveluksen tai siviilipalveluksen näkökulmalla ja teknistä osaamista verkkosivuston ylläpitoon. Olet hyvin perillä maanpuolustukseen liittyvästä yhteiskunnallisesta keskustelusta.

Ideoit juttuja jotka käsittelevät varusmies- ja siviilipalvelusta, mutta olet myös valmis ideoimaan muita aiheita, jotka koskettavat pääosin noin 18-20-vuotiaita Varusmies-lehden lukijoita.

Varusmies-lehden verkkosivut ovat WordPress-alustalla. Alustan yleisen hallinnan ja julkaisutyökalujen lisäksi on hyvä tuntea CSS:n perusteet. Työssä tarvitaan myös valmiutta ja uskallusta ottaa käyttöön WordPressin uusia ohjelmistoja ja lisäosia tarpeen mukaan.

Työt tehdään etänä eikä työssä ole kiinteitä aikoja. Työn aikataulun määrittää viisi kertaa vuodessa ilmestyvän lehden taiton aikataulu ja muut sisältöihin liittyvät aikataulut. Tehtävästä maksetaan säännöllistä palkkiota ja lehden julkaisukuukausilta maksetaan korotettua palkkiota. Lisäksi lehteen kirjoitetuista jutuista maksetaan palkkiot.

Lähetä vapaamuotoinen hakemus su 15.11.2020 klo 23:59 mennessä osoitteeseen toimitus@varusmiesliitto.fi. Samasta osoitteesta voi myös tiedustella lisää tehtävästä.

Tehtävä täytetään heti sopivan henkilön löydyttyä  ja työt alkavat marraskuussa tai sopimuksen mukaan.