Varusmiesliiton hallitus on valinnut liiton pääsihteerin sijaiseksi Akseli Mäenpään määräajaksi 1.10.2024-1.4.2025 liiton nykyisen pääsihteerin Janne Welinin siirtyessä vanhempainvapaalle.

”Varusmiesliitolla on tärkeä asema asevelvollisten edunvalvojana sekä puolustuspoliittisena keskustelijana. Odotankin innolla että pääsen puolivuotiskauden aikana tukemaan liiton hallituksen työtä asevelvollisuuden kehittämiseksi!” Toteaa Mäenpää valinnastaan tehtävään.

”Odotamme innolla Akselin kanssa työskentelyä. Akseli on monipuolinen järjestöosaaja, ja hänen kokemuksestaan on varmasti hyötyä Varusmiesliiton toiminnassa!” Liiton puheenjohtaja Elina Riutta toteaa.

Sijaisuutensa Mäenpää aloittaa perehdytysjakson jälkeen 1.10. Liiton hallitus toivottaa isyysvapaalle siirtyvälle Welinille mukavia ja muistojen täyteisiä vanhempainvapaita.