Varusmiesliitto ry

Pl 1303

toimisto@varusmiesliitto.fi
Varusmies-lehti

Varusmies-lehti on Varusmiesliiton jäsenille suunnattu aikakauslehti. Lehti kirjoittaa monipuolisesti asevelvollisuudesta, vapaa-ajasta, matkailusta ja kiinnostavista henkilöistä. Varusmies-lehti ilmestyy 10 000-20 000 kappaleen painoksena viidesti vuodessa ja se jaetaan kasarmeille, jossa paikallisesta jakelusta vastaavat varusmiehet. Lehden abiextra ilmestyy lisäksi kahdesti vuodessa ja jaellaan Suomen lukiohin.

Verkossa Varusmies-lehti kirjoittaa ajankohtaisista varus- tai siviilipalvelusmiehiä koskettavista uutisista.

Hanna Tuulonen
Päätoimittaja
hanna.tuulonen@varusmiesliitto.fi

Joonas Koivisto
Toimituspäällikkö
joonas.koivisto@varusmiesliitto.fi

Kustantaja ja ilmoitusmyynti

BF Media Oy
Hirsalantie 11, 02420 Jorvas
markku.rytkonen@bfmedia.fi

Medialle
Varusmiesliitto tukee avointa asevelvollisuudesta käytävää keskustelua

Varusmiesliiton kuvapankki on Journalistin ohjeita noudattavien tiedotusvälineiden käytettävissä Varusmiesliittoa ja asevelvollisuutta käsittelevässä uutisoinnissa. Kuvia käytettässä on mainittava kuvaajan nimi. Lisätietoja antaa ja täysikokoiset kuvat toimittaa tarvittaessa liiton toimisto osoitteessa toimisto@varusmiesliitto.fi.

Haastattelut ja kommenttipyynnöt

Juuso Kurttila
juuso.kurttila@varusmiesliitto.fi
+358 400 340 286

Varusmiesliiton ja varusmiesten äänellä mediaan kommentoi puheenjohtaja Juuso Kurttila.

Muut lisätiedot

Riikka Karppinen
Pääsihteeri
riikka.karppinen@varusmiesliitto.fi
+358 400 823245

Varusmiesliitto ry (ruots. Beväringsförbundet) on vuonna 1970 perustettu valtakunnallinen varus- ja siviilipalvelusta suorittavien edunvalvontajärjestö. Liitto on poliittisesti ja uskonnollisesti sitoutumaton sekä Puolustusvoimista riippumaton.

Liiton toiminnan tarkoituksena on parantaa varus- ja siviilipalvelusta suorittavien oikeudellista ja sosiaalista asemaa, kehittää varusmies- ja siviilipalvelusta ja edistää turvallisuuspoliittista keskustelua.