Varusmiesliiton ylimääräinen liittokokous pidetään 30.09.2024 klo 18:00 osoitteessa Döbelninkatu 2, viidennessä kerroksessa. Varusmiesliiton liittohallitus on päättänyt kutsua ylimääräisen liittokokouksen pitämään 2. käsittelyn liitteen mukaisia sääntömuutoksia koskien.

Kokouksessa on käytössä ennakkoilmoittautuminen tila- ja tarjoilu syistä, kokoukseen voi ilmoittautua alla olevan linkin kautta.

Linkki: https://forms.gle/pqBYGmBUeCTv843v8

Kokouksessa äänivaltaisia edustajia ovat Varusmiesliiton jäsenet joiden jäsenmaksu on maksettu. Varusmies- tai siviilipalvelusta suorittavilta jäseniltä ei peritä jäsenmaksua niiltä kalenterivuosilta, joille palvelus sijoittuu. Muille jäsenmaksu on 10 euroa vuodessa. Jäsenmaksun tulee olla maksettuna ennen kokousta ja näkyä liiton tilillä, huolehdithan siis maksusi ajoissa. Mikäli olet vapautettu jäsenmaksusta varauduthan todistamaan asian sotilaspassilla, varusmieskortilla tai palvelukseenastumis määräyksellä.

Voit suorittaa jäsenmaksun tilillemme seuraavilla tiedoilla:

• Saaja: Varusmiesliitto ry
  • IBAN: FI47 1015 3000 0594 23
  • Viesti: oma etu- ja sukunimesi ja teksti ”jäsenmaksu 2024”
  • BIC (jos siirrettäessä kysytään): NDEAFIHH