Varusmiesliiton liittokokous valitsi liittohallitukseen toimintavuodelle 2024 puheenjohtajaksi Elina Riutan, varapuheenjohtajaksi Mari Pinomäen sekä hallituksenjäseniksi Onerva Aallon, Eero Rauhamäen, Mats Uotilan, Joona Mäkilän, Joni Määtän sekä Markus Yli-Kivistön.

”Suuret kiitokset liittokokoukselle luottamuksesta jatkaa tässä tehtävässä! Odotan innolla tulevaa vuotta ja yhteistyötä tällä porukalla,” kertoo jatkokaudelle Varusmiesliiton puheenjohtajana valittu Elina Riutta.
”Ensi vuonna Varusmiesliiton tulee ottaa entistäkin isompi rooli yhteiskunnallisen keskustelun herättäjänä. Suomessa puhutaan liian vähän asevelvollisuuden uudistamisesta, ja maanpuolustuksen kehityskohteista. Jotta tavoitteitamme pääsee edistämään, pitää ensin saada tavoitteet näkyviin ja kuuluviin. Sen eteen aion tehdä sinnikkäästi ja äänekkäästi töitä entistä ponnekkaammin.”